Molossit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Molossit

Molossiroduista kiinnostuneille
 
PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mastiffit

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Yezzi

Yezzi


Viestien lukumäärä : 40
Join date : 21.09.2009
Paikkakunta : Lahti

Mastiffit Empty
ViestiAihe: Mastiffit   Mastiffit I_icon_minitimeLa Toukokuu 22, 2010 11:30 pm

Aloitetaan nyt keskustelu näistä kuolaavista jättiläisistä vaikka toistaiseksi taidankin olla ainoa Mastiffin omistaja tällä foorumilla. Toivottavasti saataisiin muutamia muitakin mastodronttien omistajia mukaan Laughing

Laitetan nyt vielä pieni info pläjäys Mastiffeista:

Alkuperämaa: Iso-Britannia
Alkuperäinen käyttö tarkoitus: Taistelu- ja vartijakoira
Nykyinen käyttö: Seura- ja vartiokoira
Paino: Noin 75cm korkea uros painaa 90-110kg
Noin 70cm korkea narttu painaa 70-90kg
Korkeus: Korkeutta ei ole varsinaisesti määritelty. Mitä isompi, sen parempi. (terveen rakenteen puitteissa)

Ensimmäiset havainnot mastiffeista on hiukan kiistelty asia mutta joka tapauksessa mastiffi on maailman vanhimpia koirarotuja.

Meidän mastiffi neitimme on hyvin leppoisa yksilö. Neitokainen rakastaa kaikkia ihmisiä etenkin lapsia. Kaikkien koirien kanssa se on ainakin tähän asti tullut aina hyvin toimeen ja sehän olisi leikkimässä vaikka jokaisen vastaantulijan kanssa. Milli on aina siellä missä perhekin on. Jos minä olen tekemässä ruokaa niin neitokainen makailisi mieluiten minun ja hellan välissä. Aina Milli valitsee talosta sellaisen paikan jossa olisi mahdollisimman lähellä perhettään. Lyhyesti kuvailtuna Milli on aivan kaikkea rakastava iloinen löllykkä.


Viimeinen muokkaaja, Yezzi pvm La Kesä 19, 2010 8:54 pm, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : Lisäykset)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mastiffit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Molossit :: Molossirodut :: Rodut-
Siirry: