Eli jäikö joku piisi/lyriikat/runo tai mitä ikinä keksitkin päähän? Jaa se ihmeessä meillekin!
Tässä omalta kohdalta (omaan elämään sovitettuna lyriikoita muuttaen):
Lemmenkipeet - Hullu Mies
"se olit varmaan sinä kun myit sen viinapullon silloin oli kaunis kesä sää se olit varmaan sinä kun kaadoit kahviini maidon joka moottorin käynnistää
se voisit olla sinä se mies jota palvon se voisit olla sinä josta unta nään se voisit olla sinä jonka vuoksi mä öitäni valvon ja koitan muuttaa sään
en olle hullu nainen olen hulluna sinuun en ole hullu nainen olen rakastunut kun joka puolella mä luulen näkeväni sut kaikki se on harhaa olen tajunnut en ole hullu nainen
hei olitko se sinä kun tarjoilit sen savukkeen sulla oli syntisen kauniit silmät tahtoisitko olla se jonka päälle tuon peiton kun sä pyydät viereeni tuu
sinäkö se oot tuo rekkakuski jota kaikki naiset kuolaa sinäkö se oot tuo komea apteekin Sami joka kipujani helpottaa
en olle hullu nainen olen hulluna sinuun en ole hullu nainen olen rakatunut kun joka puolella mä luulen näkeväni sut kaikki se on harhaa olen tajunnut en ole hullu nainen
kuulen sun äänen ja seuraas unessa jään rauhaa kai saa en ennen kuin sinut taas nään sua lähden etsimään
en ole hullu nainen olen hulluna sinuun en ole hullu nainen olen rakastunut kun joka puolella mä luulen näkeväni sut kaikki se on harhaa olen tajunnut en ole hullu nainen"
Ruttt Admin
Viestien lukumäärä : 204 Join date : 08.07.2009
Aihe: Vs: Pyöriikö? Pe Helmi 26, 2010 8:18 pm
Koska olen ala-asteella koulunkäyntiavustajana juuri nyt, niin... Tämä päivä päättyy, kiitoksia vain. Huomenna on lauantai, leikitäääääään. Näkemiin!