Mä funtsin, et ois kiva perustaa tälläinen tottistopic, jossa voi kysellä neuvoja jne, keskustella aiheesta. Mukaan vaan kaikki tavoitteellisesti treenaajat ja kotitottistelijat!
Helgan kanssa ei treenata mitenkään tavoitteellisesti. Mä olen siihen hommaan liian kärsimätön ja Helga liian hidas
Mein meininki ei tuu koskaan olemaan loppuun asti hiottua tokokenttä kamaa. Onneksi tätä ei odotetakkaan, siksi mä hankin bulldoggin, enkä saksanpaimenninta
Luoksetulo noinniinku hallinnallisessa mielessä on kunnossa, mutta ois kiva jos koira tulis luokse ja istus mun eteen, suoraan. Mutta ei, kun se kampeaa siitä väkisin sivulle istumaan. Jos koira jääkin eteen istumaan niin ihan vinoon. Ja mua nyt huvittas saada se suoraksi. Ollaan treenattu nyt niin paljon sivulle tuloa ja seuraamista, että koira tarjoaa sivulle tuloa vähänväliä, siksi homma meneekin tauolle hetkeksi, jatketaan sen aiheen parissa taistelua myöhemmin.
Miten mä nyt sit lähtisin etenemään tossa luoksetulon oikeassa asenossa?
Mä nakitin ukkokullan kuvaamaan mein reeniä huomenna videokameralla ja saatte nähdä pätkää, jos mä onnistun sen joskus nettiin laittamaan. Siihen vois kyl men aikaa, koska en itse osaa ja saas nähä millon mies ehtii.
Ja mä haluan nähdä treenivideoita!
Varsinkin hidastempoisista läskipäistä, joista saa välillä rautakangen kans kaivaa sitä virtaa ulos.
Ei sillä, Helga kyl tykkää tehdä jos palkka on kohdillaan, mutta se on h-i-d-a-s. Se seuraa liian takana ja istahtaa kaikessa rauhassa toiselle kankulleen, kun sen käskee istumaan