Molossit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Molossit

Molossiroduista kiinnostuneille

PääsivuLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

Martta liittyi joukkoon!

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
.Merlizza.

.Merlizza.

Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 33

Martta liittyi joukkoon! Empty
ViestiAihe: Martta liittyi joukkoon!   Martta liittyi joukkoon! I_icon_minitimeSu Heinä 19, 2009 5:20 am

Morjens kaikki!

Olen juuri 5 vuotta täyttänyt punainen bullmastiffi narttu Turusta! tongue
Oikea nimeni on Suvimarjan Merlizza, ja olen omistajani äidin kasvatti. Käyn emäntäni kanssa yhdessä koulua Paimiossa, jossa hänestä valmistuu kahden vuoden päästä eläintenhoitaja tai joku semmonen juttu. Very Happy Asumme yhdessä siellä koulun asuntolassa ja olen saanut sieltä hirveästi eri kokoisia ja näköisiä kavereita joiden kanssa riehua ja lenkkeillä. Laughing Parhaat ystäväni ovat sekarotuinen Panda(karjalankarhukoiraa,suomenlapinkoiraa ja labradorinnoutajaa) sekä shetlanninlammaskorat Mokka,Ella ja Martin.
Olen ylienerginen pakkaus, joka rakastaa kaikkea mikä liikkuu (lukuunottamatta ruohonleikkuria Laughing ).Olen innokas ja nopea oppimaan uusia juttuja ja niitä on jo kertynyt kokemuksien listalleni jo jos jonkinmoista juttua! Ollaan emäntäni kanssa viiletetty agilityn alkeiskurssilla(oltiin kuulemma mainio näky),ollaan käyty myös metsässä verijäljessä,tottelevaisuuskoulutuksessa sekä tällä hetkellä käymme usein rannalla kahlailemassa ku toi emäntä koittaa saada mua oikeen uimaan! Razz Kahlaaminen on tosi kivaa mutta sitten ku maa rupee katoo jalkojen alta niin palaan kiireen vilkkaan rannalle. Tykkään olla omistajani kanssa ajelemassa sellasella isolla punaisella jutulla mikä kulkee lujaa. Very Happy
Olen miellyttämisenhaluinen,hellyydenkipeä ja avoin persoona, joka mielellään käpertyy äipän kainaloon piereskelemään nukkumaan mentäessä, yhteistä tyynyä käyttäen. pig Razz Mua on turha edes yrittää saada liikkeelle ennen puoltapäivää! Razz Ruokavaliooni kuuluu mm. rumat kännykät,Ikean muovihaarukat,s-marketin muovipussit,äipän koulu monisteet(varsinkin englannin nam!) sekä Labellon sininen huulirasva! Kyllä mä siis normaalia ruokaa syön mut pahan tekemisen puutteessa (jos äippä on ollut laiska) nuokin kyllä uppoaa tähän ryppyturpaan. Very Happy Kotonani minun laumaan kuuluu äitini sisko Milla(pian 8v) sekä siskopuoleni tytär Kerttu(9kk).

Eiköhän siinä ollut ne tärkeimmät. Tulkaa tutustumaan ja juttelemaan jos vaan haluatte! Vastailen mielelläni! Razz cheers

Viimeinen muokkaaja, .Merlizza. pvm Su Elo 02, 2009 11:14 pm, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
S.u.s.s.u

S.u.s.s.u

Viestien lukumäärä : 42

ViestiAihe: Vs: Martta liittyi joukkoon!   Martta liittyi joukkoon! I_icon_minitimeSu Heinä 19, 2009 6:07 am

Haha Very Happy Loistava kuvaus! Huumorityyppejä tarvitaan aina. Huippua!
Vieraili
Vierailija

ViestiAihe: Vs: Martta liittyi joukkoon!   Martta liittyi joukkoon! I_icon_minitimeSu Heinä 19, 2009 2:10 pm

Tervetulloo meitin puolesta! Cool

Kuulostaa tutulta.. Rakas ja ihana pikku paholainen Laughing
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Martta liittyi joukkoon!   Martta liittyi joukkoon! I_icon_minitime

Martta liittyi joukkoon!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Molossit :: Käyttäjien esittelyt-
Siirry: