Morjens kaikki!
Olen juuri 5 vuotta täyttänyt punainen bullmastiffi narttu Turusta!
Oikea nimeni on Suvimarjan Merlizza, ja olen omistajani äidin kasvatti. Käyn emäntäni kanssa yhdessä koulua Paimiossa, jossa hänestä valmistuu kahden vuoden päästä eläintenhoitaja tai joku semmonen juttu.
Asumme yhdessä siellä koulun asuntolassa ja olen saanut sieltä hirveästi eri kokoisia ja näköisiä kavereita joiden kanssa riehua ja lenkkeillä.
Parhaat ystäväni ovat sekarotuinen Panda(karjalankarhukoiraa,suomenlapinkoiraa ja labradorinnoutajaa) sekä shetlanninlammaskorat Mokka,Ella ja Martin.
Olen ylienerginen pakkaus, joka rakastaa kaikkea mikä liikkuu (lukuunottamatta ruohonleikkuria
).Olen innokas ja nopea oppimaan uusia juttuja ja niitä on jo kertynyt kokemuksien listalleni jo jos jonkinmoista juttua! Ollaan emäntäni kanssa viiletetty agilityn alkeiskurssilla(oltiin kuulemma mainio näky),ollaan käyty myös metsässä verijäljessä,tottelevaisuuskoulutuksessa sekä tällä hetkellä käymme usein rannalla kahlailemassa ku toi emäntä koittaa saada mua oikeen uimaan!
Kahlaaminen on tosi kivaa mutta sitten ku maa rupee katoo jalkojen alta niin palaan kiireen vilkkaan rannalle. Tykkään olla omistajani kanssa ajelemassa sellasella isolla punaisella jutulla mikä kulkee lujaa.
Olen miellyttämisenhaluinen,hellyydenkipeä ja avoin persoona, joka mielellään käpertyy äipän kainaloon piereskelemään nukkumaan mentäessä, yhteistä tyynyä käyttäen.
Mua on turha edes yrittää saada liikkeelle ennen puoltapäivää!
Ruokavaliooni kuuluu mm. rumat kännykät,Ikean muovihaarukat,s-marketin muovipussit,äipän koulu monisteet(varsinkin englannin nam!) sekä Labellon sininen huulirasva! Kyllä mä siis normaalia ruokaa syön mut pahan tekemisen puutteessa (jos äippä on ollut laiska) nuokin kyllä uppoaa tähän ryppyturpaan.
Kotonani minun laumaan kuuluu äitini sisko Milla(pian 8v) sekä siskopuoleni tytär Kerttu(9kk).
Eiköhän siinä ollut ne tärkeimmät. Tulkaa tutustumaan ja juttelemaan jos vaan haluatte! Vastailen mielelläni!